Lägesrapport

Veckorna bara går och jag vet inte riktigt vad som händer. 
Förra veckan jobbade jag 6 av 7 dagar på ISS och planerat jobb på lördag denna vecka. 
Dock känner jag mig nu kanske inte så jäkla pigg i halsen,,,bakterier überalles på sjukhuset. 
Jobbsökandet går som det går...nekad 2 jobb iaf. Suck
Egentligen är jag lite frustrerad eftersom jag hade hoppats på att vara någon annanstans ... Jag hade hoppats att jag skulle ha ett meningsfullt jobb där jag kunde utvecklas och bli den jag vill vara resten av mitt liv. 
Eller ni förstår vad jag menar. 
Men nu är jag inte där och jag vet inte vad jag ska göra. 
Jag vill ha ett jobb nu som jag kan trivas med ett tag och hoppas att jag kan utvecklas och bli vuxen någon gång. 
Just nu är jag bara ungdom och "har en massa tid på mig"...men det har jag ju egentligen inte. Snart är det 40 år kvar till pension och förr hade man redan jobbat inom sin bransch i 10 år och etablerat ett namn. 
Nu känns det som att jag går runt i en labyrint och inte hittar ut. 
Jag blir så less oxå på alla andra människor som vet vad de vill göra, som har planerat för hur de ska göra det och L Y C K A S.
Varför kan inte jag göra det?
Motivationen tryter?
Orken tryter?
har jag valt fel?
Jag vill ju bara få ett jobb. helst ett kontorsarbete,,,,mest med tanke på facit efter en veckas städning=ont i hela jävla kroppen och rörelseförhindrad och trött på kvällarna. hur kul är det liksom?
jag vill ju gärna orka lite när jag kommer hem. 
Men jag antar att jag får sitta här hemma tills någon inser hur bra jag är. 
Hoppas jag hittar ngt att göra snart bara så jag har råd att leva igen. 
Vill göra saker, besöka folk och framförallt njuta av livet lite. 
Peace/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0