25-årsdag

För er som känner mig och har umgåtts med mig de senaste 3 åren vet att jag haft en aning ålderskris över den här dagen....att fylla 25 år. Är jag vuxen nu?
Men idag, idag känns det faktiskt helt ok. 
Det kan ju iofs bero på att jag fick dansa av mig de senaste 24 åren i lördags på världens bästa 80-talsfest jag anordnade. Men det berodde inte på mitt festfixande, utan det berodde på alla fantastiska gäster som gjorde att kvällen blev en sådan succé.
Insåg att jag är så tacksam över alla er som var där. 
Ni åt, ni drack, ni lekte, ni dansade, ni SJÖNG för mig, ni gav mig UNDERBARA paket, ni lät mig njuta av att fira min dag och ni var glada. 
Stort tack till er allesammans! Hoppas att ni hade lika kul som jag!
bjuder på några foton från kvällen. 
Tack för en awesome kväll allihop!
Nu ska jag ha en fantastisk födelsedag med träning, tvätt och middag ute. 
puss & peace/Sofia

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack själv för att jag fick komma! <3

2012-11-19 @ 18:47:40
URL: http://sofiathehutt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0