Blue Monday

Besök på arbetsförmedlingen,,,,,,ta lite jobblappar och anmäla sig. 
Det var det. hyffsat ovärt enligt mig. 
Däremot var turen på stan inte lika ovärd. 
Köpte en rund borste så jag kan fixa luggen när jag blåser håret torrt, köpte en förgreningssladd så vi kan testa stereon vi fick av pappsen samt att jag inhandlade paket till Wanda som fyller 7 snart. 
och det blev inte ett paket, det blev 7 st. 7 paket till en 7-åring, ganska bra va? hoppas hon gillar dem nu bara....
Väl hemkommen från stan blev det lunch till "Så mkt bättre" - Uggla är en intressant person och artist alltså...
Har även fixat i garderoben igen med den nya "lådan" jag köpte på IKEA i söndags....just det . vi cyklade dit en sväng för att jag ville köpa lite småsaker....ny toaborste, ny diskborste, servetter, ljus, ny stekspade,,pepparkaksmått, å lite julsaker. 
En härlig tur efter vår joggingtur på förmiddagen (jag sprang 4 km totalt, tappade marcus efter 2,5 km men han fortsatte iaf så kom hem en stund efter mig). Sedan blev det tv-spel och söndagsstek (rådjursstek). 
I lördags cyklade vi till outleten i Rinkabyholm och jag hittade äntligen en bra, varm och snygg vinterjacka som jag köpte för födelsedagspengarna. awesome. senare blev det glass med Mange & wanda samt tv-spel och rådjursgryta.
Resten av denna måndag har inneburit jobbsökande samt att titta på Smurfarna i 3D, marcus ville inte se den så fick kolla själv. 
vad jag tyckte? det kan ni läsa här: http://eldfarlig.blogg.se/germignyttliv/?tmp=732534
Nu ska jag kolla recept inför kvällens middag och kanske titta lite the big bang theory. 
Ha en skön måndag på er!
Peace/Sofia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0