Fredag imorgon,,,redan?

okej, så kryssningen blev så rolig som jag trodde. Vi skrattade, vi dansade, vi åt, vi drack, vi njöt....eller jag njöt.
Jag njöt av att kunna släppa taget och bara kunna njuta. 
För en gång skull kunde jag lita på att ngn annan tog tag i situationer som eventuellt skulle kunna uppstå- en awesome känsla för mig. 
ngt jag förmodligen inte hade kunnat göra för 1 år sen. 
Soooo,,vad händer annars?
Jag söker jobb, väntar på info om Ungdomsgarantin och väntar på besked om jobb i Spanien. 
Ska jag våga?
Om jag får de såklart. Inte ta ut ngt i förskott. men håller hoppet uppe. 
jag fikar oxå, inte med tjejkompisar som förr, utan med killkompisar. 
Awesome killkompisar. 
tack grabbar. för de två fikastunderna. Ni värmde upp mitt iskalla sociala hjärta jag fryst så länge nu. 
Visst, det tinade lite under helgens kryssning och det värmer att se att folk vill komma och fira mig, men att offra 2 h för å hänga med mig känns toppen av er!
tack
ja, det känns som att de "offrar" tid då det oftast är förbannat svårt att försöka få ngn att umgås med mig. 
Jag vet, ni har jobb. Men jag finns här kvällstid, helger, jag dygnet runt. 
men men. 
Hoppas jag får en boost av Jessica i helgen vilket bör pigga upp mitt iskalla hjärta. 
Mitt kärleks hjärta är vamt och skönt dock. 
Älskar att umgås med min smileypie, älskar att han fixar hem bra filmer vi kan se, att han uppskattar min mat och bakning, att han vill somna bredvid mig varje natt . <3
Peace/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0