Freitag

Ja, så var det fredag igen. 
Veckorna går rätt fort alltså. 
Även om jag bara går hemma på dagarna och försöker få timmarna att gå lyckas jag fenomenalt bra. 
Hur vet jag inte. 
Denna vecka har jag bl.a. tränat, lagat mat, tvättat å städat...det vanliga med andra ord. 
Men inte bara det, jag har även fixat en tipsrunda till festen om 2 veckor, handlat saker för å fixa ett skåp i lägenheten med marcus, övervägt att flytta till spanien men varit tvungen att ändra mig och tacka nej, samt klippt mig,,,,ja det har väl varit min vecka. 
Inte så värst händelserik...lr jag vet inte. 
även under tisdag och onsdag haft världen jävla nack och huvudvärk ( ingen bra idé å börja med rygglyft på träningsbollen med andra ord....)
lyssnar just nu på "Christer" i P3 och temat är "det här vill jag inte göra om som jag gjorde förra helgen".
Ett tema jag inte riktigt vet om jag kan relatera till. 
Om jag ska göra ngt annorlunda vore det väl att jag inte sitter och tkr synd om mig själv eftersom ingen vill umgås med mig. 
 Vi får väl se. 
just det, hade telefonintervju med ett företag i GBG jag sökt jobb hos. 
Man kan ju alltid hoppas att jag äntligen får komma från denna stad. Vem vet, om 3 veckor kanske jag är göteborgare?
Jag hoppas iaf. Orkar inte gå arbetslös i denna stad längre. 
I behov av miljöombyte samt att ngt å göra som får mig att känna mig meningsfull.
Testade mig på en löprunda i spåret idag med och det gick förvånansvärt bra. 3,14 km på 17 min. Ganska bra tkr jag för en person som inte sprungit på flera år. Gillar egentligen inte att springa, men har arbetat upp min kondition med powerwalks denna höst så nu är det alltså dags att tänja liiite mer på gränserna. 
Dock behöver jag ett par nya löpskor för de jag har är väl ca 10 år gamla och alldeles usla när det gäller löpning. 
En uppgradering vore nog bra känner jag. Får se om pengar efter födelsedagen kan hjälpa till med det. 
Vem vet?
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu....har ingen ny serie att glo på eftersom alla pågår just nu och hittade inga jobb å söka heller. 
Önskar er en fantastisk helg. Peace/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0