melankoliskt humör,,

jag vet inte.....återigen fått svar att " de valt att gå vidare med andra kandidater". 
Jag vet inte vad jag ska göra.
Bör jag söka mig längre bort?
Bör jag våga satsa vidare kanske?
Börjar överväga faktumet att jag inte kommer att vara nöjd på ett jobb här,,
Jag vill ju så mkt mer och dessutom med tanke på uppslutningen till marcus "födelsedagsfest" i lördags vet jag bara 1 orsak (läs person) som får mig att stanna kvar här. 
(Familjen hälsar man ju alltid på ändå.)
Marie, tack för sällskapet. Det var superkul!
Du är mitt ljus i vardagen. 
Men jag funderar på om det är dags att riva upp från denna plats. 
Det är alldeles för melankoliskt här. 
Ingen bryr sig, ingen vill veta, ingen bjuder in en längre och alla tänker på sig själva. 
Jag ger upp. 
jag vill komma vidare. 
Det är dags att ta det steg jag tog för 6 år sen: Jag vill hitta ett jobb så vi kan flytta. 
oK?
Jag behöver något att göra, jag behöver få använda min hjärna till mer än tv-serier och fixande hemma. 
Jag behöver få känna mig behövd. 
men vart ska vi ta vägen? Tips ngn?
Peace/Sofia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0