Grattis i himlen mamma

Jag borde ha ringt dig när pappa sa att du blev inlagd
Jag borde ha sagt att jag älskar dig oavsett...även om jag vet att du visste det. 
Jag borde ha lärt mig mer av dig
Jag borde inte behöva sörja din icke firade födelsedag
Jag borde få fira dig varje dag ....
Jag borde inte behöva bli ledsen
Jag borde inte behöva gråta en dag som denna
Jag borde ......så mkt. 
Men så lite jag kan påverka. 
Jag får nu låta din födelsedag passera som vilken dag som helst, för det finns inget att fira längre. 
Jag saknar dig så mitt hjärta går itu varje dag. 
Men jag vill egentligen inte,,,men jag gör det ändå. 
Jag är en del av dig och jag strävar varje dag för att göra dig stolt. 
Jag lever för att du en gång levde. 
Jag borde ha tackat dig för det. 
Jag borde skratta oftare
Jag borde njuta mer.
Jag försöker. 
Varje dag gör det ont, men varje dag blir jag starkare.
Jag vill bara säga: Grattis på 59-årsdagen. 
Jag älskar dig oavsett. 
Puss & kram/din fia-lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0